چرا CRF باعث کم خونی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا CRF باعث کم خونیچرا نارسایی مزمن کلیه (CRF) باعث کم خونی؟ Anemiya- یک بیماری است، اما از عوارض بسیاری از بیماری، از جمله نارسایی مزمن کلیه است. و به این ترتیب مردم مبتلا به کم خونی باید به تصویب آزمون. چرا کم خونی در نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ لطفا در خواندن.

1، CKD را تحت تاثیر قرار سلول های قرمز خون:

هنگامی که CRF زباله و سموم مختلف در خون تجمع می یابد و سرعت بخشیدن به طول عمر سلول های قرمز خون. این مواد مضر منجر به اختلالات متابولیک گلبول قرمز و ترکیب شکنندگی خود را، که باعث گلبول های قرمز اتولیز.

2، CKD را تحت تاثیر قرار خونسازی:

هنگامی که CRF اریتروپویتین کمتر تولید می شود. علاوه بر این، خوش هموگلوبین برای کاهش اکسیژن، واحد ابزار هموگلوبین برای slablyaetsya اکسیژن و اریتروپویتین تا کمتر تولید می شود. و به این ترتیب خون کمتر ساخته شده است.

چگونه برای کاهش کم خونی با ریشه؟

کم خونی ناشی از نارسایی مزمن کلیه، و در نتیجه آن را به ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه لازم است. ما درمان CKD در چین چین پزشکی، فقط درمان های پیچیده، که شامل داروهای میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، وان آبگرم، مخلوط Meykan، فتیلهگذاری، طب سوزنی و دیگران است. روش های مختلف بیماری را انتخاب کنید درمان و داروها متفاوت است. این روش درمان بر اساس طب چینی اثرات dayat واقعا بزرگ و طولانی در درمان نارسایی مزمن کلیه و تضعیف کم خونی ساخته شده است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.






:: برچسب‌ها: درمان,داروهای میکرو چینی Osmotherapy,CRF,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: